I shall not kasta in handduken

Jag tror att bästa botemedlet mot skrivkramp är att skriva ändå!

Idag skulle vi boka biljetten. Det blev inte så. Förhoppningsvis imorgon annars blir jag tokig! Det känns som att det inte händer nåt. Men det har det ju faktiskt. Vi har ju gjort en preliminär planering av hur resande kommer se ut. Om det nu blir så att vi åker 2 februari, då är vi i Bangkok 3 februari, och på en liten paradisö kanske 4 februari? Så 5 februari borde vara första sol bad och bucket dagen! Och dit är det 143 dagar oj det lät ju jättelångt?



Vi ska åka på Full Moon en gång till, för Moas skull. Något alla borde uppleva en gång i livet. Folk gör så sjuka saker. När jag stog på stranden så satte det sig en tjej brevid mig och bajsade? Helt normalt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer gå fort, snart är vi där!!!! tänk dig våran första bucket på stranden typ den 4 eller 5 februari, satan va god den kommer vara :D

2009-09-15 @ 09:21:57
Postat av: Anonym

Hej :) Fin blogg du har. kolla gärna in min [email protected]

2009-09-15 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0