Pirripirri!

TÄNK att min önskan att få åka bort nästa år jättelänge håller på att slå in! TÄNK ER DET! Det är en svindlande tanke, minsann!

Jag vet att jag tjatar mycket om det. Och.. Det kommer nog inte ändras heller. ;)


Jag kan säga en annan sak, Spotify är så bra! Har lyssnat på Kaizers Orchestra hela morgonen, och det är ingen musik som jag blir så glad och nostalgisk av på samma gång!


Men.. tillbaka till det viktiga RESAN! Jag har kommit på att jag har råd att boka biljetten redan idag, jag visste inte hur mycket jag hade sparat, men det var visst dubbelt så mycket än jag gissade haha :) Så Moa ring mig när du ser det här!



phi phi, jag sa att jag skulle återkomma och jag håller vad jag lovar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0