Det var inte bara daligt pa Koh Samet

Vi hade roligt ocksa. Vi traffade en thailandare som kallade sig Ken, Kent, Kam, Kan, Komp beroende pa vem som fragade. Han var antingen 30 eller 50 ar och hade alldeles nyss kommit till on eller varit dar i 13 ar. Han hade kanske en dotter, hon var jattesot iallafall. Och sa hade han varit tillsammans med en svenska som hette Anna i ett ar :)
Man vet inte riktigt vad man ska tro pa, nar man far sa olika uppgifter, men en sak ar saker och det ar att han ar formodligen grymmast i varlden pa 4-i-rad.

 

Han lat mig och Sofia vinna varsin gang, och sen sa spelade han och jag flera flera ganger och han vann alla ganger utom en! Da blev det oavgjort... Men jag tror han forsokte lata mig vinna da ocksa..

Vi at pa restaurangen dar han jobbade, Coconut, varje dag. Frukost, lunch och middag. Som tack sa bar han vara vaskor nar vi skulle aka, hela vagen till baten. Och fixade batbiljetter och bussbiljetter. Med andra ord, en hjalte!

Stranden var fin pa Koh Samet, och manga sota sma krabbor.

  

Kanske vi aker tillbaka nan dag, kanske inte. Mysigt och fint var det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ser underbart ut Anna!! Önskar att jag låg bredvid dig på stranden nu...hu så härligt! Har kommit på nåt jag önskar mig av dig i trettio-års present, en klänning, typ en sån som sitter åt rakt över bysten (vill inte få nån klyfta..) och utan axelremmar, förstår du vad jag menar?

Puss o kram!

2010-02-07 @ 10:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0