I Bangkok!

Vi landade igarkvall efter 19 nan gang, lokal tid alltsa :)
Da tog vi en dyr taxi till Kao San Road, och sen letade vi hotel jattelange! Allt var fullt, men till slut hittade vi ett ganska frascht hotel. Gick ut for att ata och titta pa lite folk, men vi var sa trotta sa vi kunde knappt prata. Satt bara och stirrade ut i luften. Da gav vi upp och gick och la oss, kan saga att jag somnade pa en gang! Idag vaknade vi med nya krafter.
Vi ska aka med buss till en bat som ska ta oss till Koh Samet, sa i eftermiddag blir det bada och sola! Harligt!


Jag lagger inte upp nagra bilder nu, det enda jag har knappt kort pa ar oss pa flygplatsen. Battre nasta gang :)


Hoppas ni har det bra alla, kramar fran Anna!

Kommentarer
Postat av: Nils

Men säääääg! Nu blir jag ju skitnyfiken=) Hopas ni har det bra!

2010-02-04 @ 08:42:10
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänker på dig =) b´lev det inge avatar?

2010-02-04 @ 11:15:17
Postat av: Carro

Åh, vad avis jag blir! Själv har man skottat armarna ur led...typ...det bara snöar, snöar, snöar!! Hoppas dock att du har det bra stumpan, ser framemot lite härliga bilder! KRAM

2010-02-04 @ 11:25:37
Postat av: Mamma

Försökte skriva i resedagboken, men misslyckades. Ringde Macke igår och undrade om du har stängt av mobilsvaren, han visste inte. Här är det snökaos. Far är ute och skottar och skottar och...Han har packat klart men inte jag! VAD ska man ta mig sig när man åker till Thailand? Räcker det med en tandborste?

Njut av livet!

Kramar från mamma!!!!

2010-02-04 @ 16:46:09
Postat av: lotta

2010-02-04 @ 16:54:11
Postat av: lotta

åhh koh samet vad härligt :) var där två ggr under min vistelse skönt ställe om man bara vill ta det lugnt och sola och bada.

har precis kommit hem från fjällen, stora kontraster du i thailand jag i fjällen :P

Kramar!!

2010-02-04 @ 16:56:40
Postat av: Malin

Haha, vi ska snorkla runt Koh Samet idag, tänk att vi kommer vara på samma ställe :P Vilken strand skall du vara på?

2010-02-05 @ 02:47:44
Postat av: Eleni

Jag drömde att jag också var i Thailand i natt. Jag badade med en massa apor. Haha! Är verkligen avundsjuk på er som är där borta i värmen och här är vi i snökaoset. Ha det underbart och njut!! :)

2010-02-05 @ 09:46:39
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Anna

Mamma: du behover inte ens tandborste, det finns har vettu :) men ta med solkram, och aftersun. kostar lika mycket har men svarare att fa tag pa! hmm what else? pengar? :)

2010-02-05 @ 11:38:36
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se en del sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-09-22 @ 12:38:18
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0