I Laos

Hej!
Igarkvall thailandsk tid klockan 19.00 tog vi en buss som skulle ta 17 timmar till Laos.
Efter manga om och men, trasiga bussar, sega passkontroller, fula visumkort, sa ar vi framme. Resan tog 20 timmar, och vi ar helt slut. Men nu ar vi framme i Vang Vieng!

Min mobil funkar inte har, sa min kontakt med omvarlden kommer nog bli sporadisk den narmsta tiden. Vi tanker stanna har i minst en vecka, sen kanske aka nan annanstans i Laos? Sofia pratade om nagra vattenfall, och jag foljer efter som en hundvalp.

Vi har bara varit har i nagra timmar och har redan blivit foralskade i denna lilla stad. Fina berg runtom, harliga glada manniskor och turister, billigt (!!!) och saklart en fin flod. Bilder kommer, nar jag orkar ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

jaha.. hade man vetat att damen haft med sej mobilen hela tiden hade ju det varit kul........ =P

2010-02-08 @ 12:28:44
URL: http://moagrundvik.blogspot.com
Postat av: Lotta

Låter som en jobbig bussresa hurru du, men skönt att äntligen vara framme :)

bada på och sola lugnt. idag är det utbildning på jobbet massa nya som ska börja :)

2010-02-08 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0