Pa Koh Samet (inte koh samui!)

Jag tror hela tiden att jag ar pa Koh Samui, men icke. Jag ar pa Koh Samet. Same same, som thailandarna sager.

Daremot ar det ganska dyrt har sa vi funderar pa att rora pa oss. Imorgon eller dan efter.

Vi bor valdigt bra, och har kanske 10 steg till stranden. Jag vet att jag lovade kort nu, men jag glomde ta med kamerasladden. Orkar inte hamta den, den ar i bungalowen som ar val ... 5 meter bort? Otroligt lat blir man av varmen! Men jag kanske gar hit en gang till idag :)

For att gora Marie glad kan jag halsa att jag redan atit fried rice with vegetables 3 ganger, det ar ju saaaa gott!

Nu nar jag gick ut pa facebook sa sag jag att Malin fran jobbet ocksa ar har pa Koh Samui, och har varit i Ban Phe. Igar var vi i Ban Phe, sa jag maste genast smsa henne och kolla om hon ar pa min strand :)

Vi har forsokt fa reda pa hur man tar sig till Laos, ska det vara sa svart eller? Hittar ingen info! Jag far kika efter nan pa stranden som har pa sig ett linne eller t-shirt dar det star "tubing in vang vieng" sa kanske man far lite svar.

Nej, jag ska halla mig kort, det blir sa mycket dotext! See you tomollow!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja då blir jag glad! =) kul att höra att du äter gott! vad menas med dyrt i era mått?

2010-02-05 @ 13:04:15
Postat av: Nils

Tja! Tack så mycket=) Jag åkte via Chiang Mai och sen norrut till någon liten stad där man kunde ta en slowboat på mekongfloden till Luang Prabang som ligger i Laos. Därifrån kan man åka både norrut eller, som jag tror ni är mer sugna på, 5h buss söderut till Vang Vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeng! Fan, hatar dig! Slowboaten tar två dagar men är sjuuukt vackert!

2010-02-05 @ 20:54:24
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0