We love Laos!!!

Jag och Sofia alskar Laos. Jag tankte ladda upp bilder nu, men jag sag att jag tagit med fel sladd till kameran. Laos ar.. Ja jag vet inte hur jag ska forklara. Det ar solnedgangar, trevliga glada manniskor, god mat, BILLIGT, fest, sol, bada, ja jag kan inte forklara med ord.

Det ar sa syyynd att jag glomde sladden, men jag ska verkligen forsoka lagga upp bilder imorgon!

Det enda som ar en downer ar att jag ar sa jakla forkyld. Hosta och snuva och antagligen feber. Men, det stoppar inte mig. Ligga pa hotelrummet ar inte roligt! Vi hade ju tankt stanna har i Vang Vieng i kanske 4-5 dagar, men vi kanner oss inte riktigt klar med den har staden an. Det blir nog att vi aker harifran pa mandag eller tisdag. Da aker vi antinge till en annan stad i Laos som heter Luang Prabang (eller nat) eller sa aker vi till 4000 islands som ocksa ligger i Laos.

Idag har vi tubat, vilket innebar att man aker ner for en flod i ett traktordack. Sen stannar man pa olika barer och dricker vatten eller drinkar eller ater en macka eller dansar, sen hoppar man ner i sitt lilla dack och aker vidare. Man kan aven aka rutschkana eller typ som en svinggungar, alltsa san som finns pa circus? Haha, svart att forklara! Men det ar inget Sofia och jag har vagat an, det ser sa farligt ut! Det finns ju stenar som sticker upp lite har och var i vattnet, bara idag har jag gjort illa mig pa tre stallen.
Men bli inte oroliga nu darhemma, ni vet att jag ar radd for vatten sa jag skulle aldrig hitta pa nat dumt i en flod.

Jag har forsokt att skicka vykort till smatjejerna hemma, men de verkar varken ha frimarken eller postlador har sa vi far se hur det gar med det.

Love Laos, vi stannar nog har for evigt :)


Kommentarer
Postat av: malin

Anna om du tänker stanna där så kommer jag och hämtar dig!! :P jag är avis ;) pusssssssss

2010-02-11 @ 16:24:46
URL: http://mammismalin86.blogg.se/
Postat av: Mamma

You love Laos and we love you =)

2010-02-11 @ 17:34:36
Postat av: Pappa

Hoppas allt är bra med er och trevligt om du lägger ut fler bilder/Pappa

2010-02-12 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0