Årets citat

Jag vet att 2010 bara har hållt på i 4 dagar, men ändock har årets citat redan sagts!

Jag, Moa och Lotta såg Hasse Aro på stan. Först var han inne på Body Shop, och sen gick han på Apoteket. Där ställde han sig och kikade på barnhyllan.

Lotta:  - Jaha, inte visste jag att han hade barn.
Anna: - Nä, inte jag heller. Där ser man.
Moa: - Min pappa har faktiskt barn, och han är 62!


Ja Moa. Det är klart att din pappa har barn, men du är ju inget barn längre. Du är 22 år, och du är hans enda barn.

Kommentarer
Postat av: Moa

haha! Det känns riktigt nice att man står för årets citat redan i Januari =P

2010-01-05 @ 08:30:52
URL: http://moagrundvik.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0