Jag kan inte blogga

Alltså, eftersom jag jobbar framför en dator 8 timmar om dan, på ett jobb som kräver konstans underhållning för att inte koka ihop av utråkning. Då blir det väldigt lätt att halka in på olika bloggar och fotoalbum och forum som endast handlar om resor till olika platser. Jag känner mig lite sinnessjuk när jag VET att jag åker bort om 16 dagar, men ändå känner ett så stort resbehov och vilja att uppsöka olika platser så jag inte kan sitta still! Jag vill resa NU och jag kan inte vänta 16 dagar! Och, som det känns just nu så vill jag nog resa iväg nånstans direkt när jag kommer hem också. Så känns det just nu.

Haha jag blir verkligen tokig, jag kan inte tänka eller prata om nåt annat just nu. Men 16 dagar går ju fort, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Christian

Nej.



;)

2010-01-16 @ 17:16:34
Postat av: mia

kommer man kunna följa din resa på resedagboken igen? ;)

2010-01-17 @ 12:57:18
URL: http://mariareh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0