I Kuala Lumpur (KL)

Hej hopp!
Landade i KL imorse strax fore nio, och traffade tva trevliga svenskor pa flygplatsen som vi delade en taxi med till China Town. Som gradde pa moset fick vi varldens trevligaste taxichauffor som berattade om alla platser vi for forbi. Visade vart premiarministern bor, och berattade lite krigshistoria. Mycket trevligt!

 Vi hittade ett trevligt hotell, sen at vi en snabb frukost. Tankte ta igen lite somn och vi la oss for att vila en timme. Vaknade halv fyra pa eftermiddagen! Jaja, det var nog valbehovliga timmar.

Strax efter atta tror jag, sa motte vi upp en tjej som heter Anna. Hon ska resa med oss i cirka en manad nu. Trevligt, eftersom efter att ha levt 6 personer pa Bali sa kandes det lite ensamt med bara jag och Sofia.

Vi har ocksa bokat biljetter till Thailand, sa vi flyger pa mandagkvall. Alla ni som jag alskar kommer sjalvklart fa sms sa fort jag ar pa thailandsk mark. Om jag kommer ihag hur man smsar som, det var ju ett tag sen man anvande en mobil nu!

Har i KL finns det faktiskt inte sa mycket att gora. IKEA finns har, sa imorgon ska vi aka dit och ligga i vara sangar och soffor och kaka lite kottbullar med kokt potatis och lingonsylt och brunsas! OJOJOJ vad det ska bli gott! Dom saljer aven godis dar, typ gott och blandat. Jag har sant begar efter saltlakrits!

Nu hade jag tankt ladda upp bilder, men har med mig fel sladd.. Typiskt. Och en sak till, jag har gjort av med tva visakort pa 18 dagar. Sa nu lever jag pa Sofia igen haha! Tur jag har henne med mig :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är tur att du har Sofia, hur skulle det annars gå med pengarna???? Ojojoj slarver.

Nu är vi hemma. Härligt med snön!!! Snart ska vi äta oxfile och dricka lite vin (ej thaimat och ris) och sen blir det bastu.

2010-03-20 @ 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0