Sofia, varldens basta manniska

Jag har idag rest i exakt en manad. Och varit sjuk i exakt en manad. Senaste dagarna har varit varre an andra och detta inlagg ar en ELOGE till varldens basta manniska SOFIA! Vad skulle jag ha gjort utan henne?
Hon delar mina tabletter
Ser till att jag ater
Ser till att jag dricker
Ser till att jag sover
Gar och koper diverse saker som jag kan behova
Ger mig stod och uppmuntran nar jag blir som mest bitter
Ryggar inte tillbaka jattemycket nar jag kraks pa golvet 10 cm ifran henne

Sofia, fy tusan vad du ar underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varldens basta tjej

Kommentarer
Postat av: Eleni

Men fy kotten att du måste vara så sjuk hela tiden. Det låter inte alls bra! Och det är bara du som är sjuk? Inte Sofia? Har du träffat något läkare där borta? Du kanske behöver någon medicin. Stackars Kotten! Hoppas du mår bättre snart!! Vilken tur att du har Sofia som kan ta hand om dig lite där borta! :) Kram på er!

2010-03-02 @ 09:25:38
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken tur är du är frisk nu. Fick SMS:et idag. Jag har det bra här i Thailands ödemarker. Vi hörs

2010-03-04 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0