Utdrag fran resdagboken

Bloggen kommer jag inte in pa for tillfallet, sa jag far skriva har istallet.

Bali och oarna runt om har verkligen varit en underbar semester. Ja, det kanns som att jag och Sofia har fatt en liten tvaveckorssemester fran backpackinglivet! Jag rekommenderar alla starkt att aka hit. Valdigt vackert, lagom billigt, mycket att gora. Bara det att Macke vill stanna langre maste ju vara ett bra betyg?

Jag har ocksa daliga nyheter, min undervattenskamera har doden dott. Sa det blir svart att bjuda pa nagra bilder. Jag har ju saklart bilder pa min Nikon, men den ar jag sa radd om sa jag tors ju inte ta med den till stranden eller havet eller poolen eller andra farliga stallen. Men jag ska forsoka fa upp nagra bilder fran den, kanske nar jag kommer till Kuala Lumpur?

Ja, ni kanske inte vet det. Jag och Sofia aker till Kuala Lumpur pa fredag, vi far se hur lange vi blir dar. Sen efter det aker vi till thailand och da kommer jag ANTLIGEN ha mottagning pa min mobil igen! Sa da kan ni smsa hur mycket ni vill igen :)

Just nu handlar det bara om timmar tills Macke lamnar mig och aker till Sverige igen, sa jag ska halla mig kort och umgas med han sa mycket jag kan. Kanns tungt att lamna han igen och inte ses pa 6 veckor men det ar smallar man far ta nar man valjer att resa bort sahar. Jag har fatt lite hemlangtan nar han har varit har eftersom han pratar om er darhemma hela tiden, och det kanns fuskigt att han far
aka hem till er och umgas medans jag inte far det! Kan ni inte alla bara hoppa pa ett flyg och halsa pa mig?

Okej, nu kom en tung uttrakad suck fran Macke har brevid mig! Dags att avsluta, jag saknar er alla och hoppas ni har det bra. Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det hjalpte ju inte att hoppa pa ett flyg till Thailand for att traffa dig...

Ar pa Bangkoks flygplats pa vag hem till bastun, ljuvligt=)

2010-03-19 @ 09:09:10
Postat av: Budgetresande.se - Resebloggen

Härligt, en till reseblogg att följa :)

2010-03-19 @ 11:57:10
URL: http://budgetresande.se
Postat av: malin

Anna, Vi saknar dig och och macke,fast mer dig :D jag har undviktig dig för jag saknar dig så mkt, häromddagen var jag tvungen att kika på bilder på er, tror du jag satt och stor tjöt? jaa det gjorde jag :P igår opererades Wilma och det gick jätte bra, skriver ett mail sen :) kramkramkram

2010-03-19 @ 12:25:59
URL: http://mammismalin86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0