Who is the butscratcher?

Eftersom ingen verkade haka på här, (förutom min och Moas idol Nils) så får jag väl ge mig. Men först, så måste jag publisera det Nils skrev, hahaha jag får såna fina bilder på näthinnan.


Postat av: Nils

En skill man som ung gosse enbart drömmer om är att kunna klia sig på pungen utan att använda handen. Jag kan! Må se konstigt ut men det går. Man använder helt enkelt låren och knipkliar. detta är ett måste att lära sig för alla män, precis som att gäspa med stängd mun och att nysa med öppna ögon. SÅ!=)


Tack för det Nils! Och till er andra, jag måste säga att jag väntade mig mer av er... Jag är besviken.




Och nu. The butscratcher is...





Marie, Mary J Blige, Mary Cherry, Marran, Marieeee, Mariekex, Power Puff Mary, är hennes tidigare smeknamn som nu kommer kaseras och ersättas med
The ButScratcher!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0